Selasa, 20 Mei 2014

Anda Berminat Dengan Kereta Compaq?

SUZUKI SWIFT SPORT
Ha ni  nak story dengan korang semua ni... Korang berminat dengan kereta compaq? Yela kereta yang berkapasiti sederhana yang sesuai untuk dibawa pergi jalan-jalan ke bandar tu je.. Kalau dahulu kereta compaq ini mungkin diberi pilihan untuk dibawa mengelilingi bandar atau kampung je.. Sekarang dengan teknologi yang ada, telah terhasil kereta compaq yang bukan sahaja boleh dibawa untuk mengelilingi bandar, malah boleh digunakan untuk travel long distance tau..

Ha contohnya kereta kat atas ni.. Suzuki Swift Sport keluaran terbaru daripada Syarikat Suzuki.. Nampak kecik tapi superb.. Dengan rekaan sporty dan dilengkapi enjin 1.6L VVT berbanding keluaran Suzuki Swift sebelum ini yang hanya mengenakan kuasa enjin 1.4L DOHC VVT.. Kereta yang kecil dan compaq tetapi mempunyai kuasa enjin yang besar.. Sangat sesuai untuk travel long distance tau.. Minggu lepas aku berpeluang untuk test drive kereta ni.. Kereta ni hanya dikeluarkan dalam edisi dua warna sahaja.. Kuning Macam kat atas ni dan putih.. Ha Macam nie..


Ha cun kan... Apa yang paling best dengan Suzuki Swift Sport ni ialah handling dia memang superb... Tak Percaya korang pergi lah test drive kat mana-mana branch yang jual suzuki.. Mesti terpikat.. Huu

2 ulasan:

  1. nak beli kereta yang besar.
    tunggu 5 tahun lagi baru nak pakai mpv.
    bila rakyat dah ramai..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu... tau takpe nik... agak-agak majlis bila nik?

      Padam